999 Games schreef:Op zondag 21 november organiseren we een Outlet Sale in ons magazijn te Almere.
De Outlet Sale is een uitverkoop van beschadigde en incourante producten. Dit is uw kans om aan goedkope bordspellen, (verzamel)kaartspellen, accessoires en andere artikelen te komen!
Op de Outlet Sale kunt u verschillende (licht)beschadigde spellen kopen. De perfecte manier om voordelig aan titels als De Kolonisten van Catan, Regenwormen, Carcassonne en Agricola te komen! Naast deze beschadigde spellen bieden we ook heel goedkoop oudere spellen als Manilla, Kaas Kasteel of Charlemagne aan.
Dat wilt u natuurlijk niet missen!
Waar & Wanneer?
Datum: zondag 21 november, van 09.00 uur tot 15.00 uur
U kunt uitsluitend contant of met Nederlandse PIN betalen. Creditcardbetalingen zijn niet mogelijk.
Binnenkort vindt u op onze website een lijst met de producten die op de Outlet Sale te verkrijgen zijn. Wij kunnen wel vast aangeven dat het absoluut de moeite waard is om langs te komen!
Houd de website dus goed in de gaten..
Wij hopen u op 21 november te mogen verwelkomen!
999 Games Outlet
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Nakur76
- Rooster Booster
999 Games Outlet

-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Re: 999 Games Outlet
Ik ben benieuwd wat er dit jaar in de aanbieding ligt
Was dat trouwens vorige keer ook al in november? Ik meen ergens rond maart of zo. Misschien wordt het een half jaarlijks evenement 
-
Infyra
- Grote Dienaar
Misschien omdat het Spellenspektakel niet meer door gaat en dat ze toch van hun "troep" af moeten. Ik woon op 10 minuten rijden van het magazijn dus zal misschien even een kijkje nemen, hoewel ik niet heel erg veel spellen van 999 games interessant vind.
-
Bartjes!
- Uitgever
Inmiddels is de lijst van de Outlet sale op de site gepubliceerd, zag ik. Ik vroeg me alleen af of men wel de juiste lijst heeft gepubliceerd: volgens mij bevat de lijst zo'n beetje alle titels die ze ooit gepubliceerd hebben. Je vindt 'm hier: http://www.999games.nl/media/Lijst%20me ... ebsite.xls
-
P.T.
- Gouverneur
Dat is echt een enorme lijst inderdaad. Als al die spellen daar liggen..... 
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Die liggen daar al een tijdje...... dat is immers hun magazijn.P.T. schreef:Dat is echt een enorme lijst inderdaad. Als al die spellen daar liggen.....
Het is inderdaad een forse lijst. Een grote schoonmaak blijkbaar.
-
P.T.
- Gouverneur
Ja okay, ik weet dat het hun magazijn is
Ik had echter niet verwacht dat ze zo'n beetje alle spellen die ze door de jaren heen hebben geproduceerd daar neer zouden leggen in de sale.
-
Bartjes!
- Uitgever
Dat zelfs Hanzesteden daar bijvoorbeeld al ligt (maar ook andere zeer recente telgen), doet me de vraag rijzen of ze wel het juiste bestand hebben geupload... Van de andere kant: je weet natuurlijk niet hoeveel ze er hebben en dat kan best beperkt zijn tot slechts 1 exemplaar. Ik kan me echter ook nog herinneren dat één van de vorige keren dat ik er was, er ook gewoon een nieuw pallet Dominion werd binnen gereden.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Het is een mix van 'ouwe troep' en licht beschadigde spellen (in de ruimste zin des woords - zie jouw pallet met Dominion). Hanzesteden behoort ongetwijfeld tot de laatste categorie.Bartjes! schreef:Dat zelfs Hanzesteden daar bijvoorbeeld al ligt (maar ook andere zeer recente telgen), doet me de vraag rijzen of ze wel het juiste bestand hebben geupload... Van de andere kant: je weet natuurlijk niet hoeveel ze er hebben en dat kan best beperkt zijn tot slechts 1 exemplaar. Ik kan me echter ook nog herinneren dat één van de vorige keren dat ik er was, er ook gewoon een nieuw pallet Dominion werd binnen gereden.
-
Bartjes!
- Uitgever
Da's dan wel héél ruim, Erwin
Desalniettemin was ik blij met m'n aanschaf; die had werkelijk h-e-l-e-m-a-a-l niets geleden en bleek - ondanks belabberde uitleg op het toenmalige Spellenspektakel, waardoor mijn enthousiasme voor dit spel zwáár getemperd was - een bijzonder waardige aanvulling voor mijn spellenkast.
Desalniettemin was ik blij met m'n aanschaf; die had werkelijk h-e-l-e-m-a-a-l niets geleden en bleek - ondanks belabberde uitleg op het toenmalige Spellenspektakel, waardoor mijn enthousiasme voor dit spel zwáár getemperd was - een bijzonder waardige aanvulling voor mijn spellenkast.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Volgens mij interesseert het 999 Games geen biet. Die tikken hun gebruikelijke marge toch wel binnen (vergeleken met de groothandelsprijs leveren ze op zo'n dumpdag immers niets in).Bartjes! schreef:Da's dan wel héél ruim, Erwin![]()
Het dumpen van courante titels zou met name naar zijn t.o.v. de speciaalzaken. Dan zou 999 Games willens en wetens de klanten (consument) van zijn eigen afnemers (winkels) inpikken. En dat in de periode waarin die winkels flink moeten verdienen.
Zo bont willen ze het vast niet maken. Daarom praten ze graag over licht beschadigde spellen.
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
Waarom nog bij de speciaalzaak kopen?
Gewoon wachten tot de outlet sale en daar inslaan.
Gewoon wachten tot de outlet sale en daar inslaan.
-
bartman
- Jakkiebak!
Jammer dat het op een zondag is waar ik niet kan gaan.
Per ongeluk niemand die voor mij een paar dozen wil meebrengen?
Per ongeluk niemand die voor mij een paar dozen wil meebrengen?
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Ja hoor bartman,
wat is je lijstje en waar woon je?
Jeroen
Jeroen
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
bartman
- Jakkiebak!
Jeroen,JeVo schreef:Ja hoor bartman,
Jeroen
hierbij mijn lijstje:
Dominion: Hijs de zeilen
Hanzesteden
Lemming Maffia
Ikzelf woon in Lokeren maar zal zaterdag ook op Broechem zijn.
Laat maar horen wat je het best past.
groeten en enorm bedankt
Bart