Ik kwam net deze sale toevallig tegen. Goedkoper dan dit ga je ze denk ik niet vinden;
Dominion 16,50
El Dorado 13,50
Wingspan 22,50
Western Empires 55,00
En meer...
https://tabletopfanatic.nl/collections/spellen
Tabletopfanatic leegverkoop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tabletopfanatic leegverkoop
Keep Exploring Games
-
Bert_
- Website beheerder
Re: Tabletopfanatic leegverkoop
Da's niet duur inderdaad!
Wingspan vind ik inmiddels al niet meer terug (enkel een uitbreiding), misschien inmiddels uitverkocht?
Wingspan vind ik inmiddels al niet meer terug (enkel een uitbreiding), misschien inmiddels uitverkocht?
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Tabletopfanatic leegverkoop
Wat spijtig dat ze het maar een jaar gered hebben (lijkt als ik kijk naar informatie op Instagram). Wie kent de mensen achter deze onderneming? En het verhaal?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk