Contact met Crowdfinder

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Contact met Crowdfinder

Bericht door kolonist »

Vorige week heb ik een bestelling bij Crowdfinder geplaatst. Terwijl Crowfdfinder adverteert met 'Op werkdagen voor 14:00 besteld is volgende werkdag in huis voor Nederland en België!', bleek dat niet het geval. Nog vervelender: er is een verkeerd spel toegezonden.

Ik heb direct na de bezorging getracht contact met de winkel op te nemen. Helaas staat er geen telefoonnummer op de website. Er staat wel een e-mailadres, maar op een e-mail van afgelopen woensdag en vrijdag heb ik nog geen reactie. Ook via hun berichtenfunctie, Facebook en Instagram lukt het niet om contact op te nemen.

Weet iemand op welke manier je wel in contact met Crowdfinder kan komen?
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Contact met Crowdfinder

Bericht door MADG0BLIN »

Ik stuur normaal via het contactformulier een bericht, meestal heb ik de volgende dag altijd antwoord. Misschien dat ze allemaal op Zuiderspel waren?
Afbeelding
Harleyman
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Harleyman »

kolonist schreef: Vorige week heb ik een bestelling bij Crowdfinder geplaatst. Terwijl Crowfdfinder adverteert met 'Op werkdagen voor 14:00 besteld is volgende werkdag in huis voor Nederland en België!', bleek dat niet het geval. Nog vervelender: er is een verkeerd spel toegezonden.

Ik heb direct na de bezorging getracht contact met de winkel op te nemen. Helaas staat er geen telefoonnummer op de website. Er staat wel een e-mailadres, maar op een e-mail van afgelopen woensdag en vrijdag heb ik nog geen reactie. Ook via hun berichtenfunctie, Facebook en Instagram lukt het niet om contact op te nemen.

Weet iemand op welke manier je wel in contact met Crowdfinder kan komen?
Dat is wel vreemd en uitzonderlijk, aangezien ze normaal echt wel sneller reageren op berichten. Als ze morgen nog niet gereageerd hebben, stuur dan maar even een pb naar mij. Ik heb namelijk wel de nodige telefoonnummers van degenen die daar werken, maar die publiceer ik logischerwijs niet openbaar hier.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
Josot
Jakkiebak!

Bericht door Josot »

Ik ook alleen maar positieve ervaringen met Crowdfinder.
ijsvogel
Meeple

Bericht door ijsvogel »

Ik heb ook positieve ervaringen. Meestal snelle reacties en toen eens een spel vergeten was werd deze nagestuurd. Dus ik ga er vanuit dat dit wel opgelost gaat worden. Intussen wel vervelend om een verkeerd spel te hebben ontvangen en vervolgens geen contact. Hopelijk hoor je toch snel iets..